جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز ، جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بنا به آگهی دعوت مورخه 7 آذرماه 95 در روزنامه خبرجنوب به شماره 10360 ساعت 10 روز یکشنبه مورخه28 آذر ۹۵ با حضور بیش از 200 نفر از صنعتگران و ریئس هیئت مدیره شرکت شهرک های فارس ،هیئت مدیره و مدیرعامل و بازرس شرکت خدماتی، درسالن کنفرانس ساختمان فناوری شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار گردید.

تجمع صنعتگران فارس و شیراز

جلسه مجمع این بار با حضور پررنگ صنعتگران در جلسه شروع شد که همه صندلی های سالن کنفرانس ساختمان فناوری پر شده بود و بعضی از صنعتگران هم ایستاده جلسه را دنبال می کردند و درابتدا چند آیه از قرآن کریم تلاوت و پس از پخش سرود ملی ، مدیر عامل شرکت شهرک های فارس و با اعلام رسمیت جلسه دستور کار جلسه را قرائت نمود.

قنبری افزود: امروز 4 دستور کار مشخص، ابتدا گزارش عملکرد هیئت مدیره، تصویب صورت های مالی سال 94 و تعیین مقدار شار و حسابرس را در دستور کار داریم. در خصوص تعیین حسابرس بر اساس اساسنامه شرکت خدماتی ماده 35 بحث حسابرسی و بازرس را واحد دانسته است.
وی افزود: بحث تعیین شارژ به دین صورت می باشد تابه ازای هر متر زمین صنعتی است، یعنی آنچه در طول یک ماه بابت حراست،هزینه تعمیرات،نگهداری، اداری شرکت خدماتی می باشد.
قنبری در مورد آب بها تاکید کرد: میزان هزینه است، بابت بالا آوردن اب از منابع زیر زمینی، انتقال آن به واحد صنعتی، هزینه برق چاه های آب، هزینه تعمیرات چاه  و شبکه توزیع می باشد.

جلسه با گزارش کامل عملکرد هیئت مدیره شرکت خدماتی توسط مدیرعامل شرکت،به سمع و نظر صنعتگران ادامه یافت.

مهندس باصری در توضیح عملکرد شرکت خدماتی گفت:شرکت خدماتی بر اساس وظایف محول شده است، مدیریت راهبردی شهرک صنعتی بزرگ شیراز را به عهده دارد، در واقع ما هم شهرداری، هم نیروی انتظامی، هم اداره آبفا و....در شهرک هستیم و مجموعه شرکت خدماتی چندین دستگاه مدیریتی است.
 وی افزود: در بخش فضای سبز و نظافت عمومی شهرک ، بخش های که آسفالت و جداول سازی و پیاده رو های انها عملیاتی شده باشد،مدیریت آن به عهده شرکت خدماتی می باشد. در گلخانه شهرک صنعتی با پیشرفت 80 درصدی تولید نهال داریم و کل نیاز شهرک صنعتی را تامین می کنیم.

مهندس باصری در ادامه از پرتال اینترنتی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز رونمایی کرد و در این باره گفت: در این پرتال که در نشانی اینترنتی shirazip.ir  قابل دسترسی است، صنعتگران می توانند از خدمات مختلف به صورت الکترونیکی استفاده کنند.

مهندس باصری شرکت خدماتی شهرک

وی افزود:پرتال اینترنتی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی می باشد و برای هر شرکت یک وب سایت سه زبانه در نظر گرفته شده است وبر روی صفحه اصلی سایت تمام محصولات شهرک قابل جستجو می باشد و این یک ظرفیت برای واحد های صنعتی و تولیدی می باشد.

باصری تشریح کرد:بر روی پنل کاربری هر شرکت قبض آب و شارژ آن دیده می شود که به صورت الکترونیکی می توانند صنعتگران پرداخت نمایند و همچنین به برگ خروج بارکد دار به صورت انلاین می باشد.
مهندس باصری در ادامه گزارش به مسائل مالی شرکت پرداخت پرداخت و حسابرسی کامل سال 94 را به صنعتگران قرائت نمود.

صنعتگران شیرازی

بازرس شرکت خدماتی در ابتدایی صحبت خود به واژه بازرس و حابرس پرداخت . تاکید کرد: به نظر من چون بازرس جزء رکن می باشد، باید با حسابرس جدا شود و کار حسابرس یک جمع ساده بوده است و به جزء اعداد و ارقام ریاضیچیزی دستگیر صنعتگران نمی شود .

راستی افزود: بازرس از خود صنعتگران باشد، بهتر می تواند از حقوق صنعتگران دفاع کند.

در ادامه بازرس شرکت خدماتی در تمام زمینه ها پیرامون مسائل حسابداری ، انتظامات و اب و سایر موارد گزارش خود را قرائت نمود. مهندس باصری یکی پس از دیگری پاسخ سوالات بازرس را جواب دادند و در ادامه صنعتگران هم سوالات خود را مطرح نمودند به بحث و گفتگو پرداختند.

بازرس شرکت خدماتی شیراز

و در آخر صورت های مالی عملکرد سال ۱۳۹۴ با رای گذاسته شد و با 923609 رای مجمع تصویب گردید و بقیه دستور کار به جلسه بعد موکول گردید.